ویترین
ویترین

ایده های پولساز

  • ایده شماره ۱ : تهیه غذای رژیمی

با توجه به اینکه گیاه خواری، انواع رژیم های بدنسازی و لاغری و… در حال حاضر رواج دارد و در میهمانی ها و … اصولاً افراد دچار مشکل می شوند، هم میزبان ناراحت هست و هم میهمان نمی تواند خیلی لذت ببرید.

می توان با دریافت مشخصات غذای رژیمی مشتری، در هر زمان و مکان (در تهران) به مدت یک الی دو ساعت قبل از ساعت وعده غذایی، با دریافت آدرس محل حضور غذای رژیمی خود را تحویل گرفته و با استاندارد های مشخص شده از قبل از میهمانی و هر رویداد دیگری لذت ببرند، خود این حرکت تبلیغی هست برای معرفی این خدمت به تمامی نفراتی که در میهمانی حضور دارند و در هر میهمانی تعداد مشتری های قابل توجهی به سمت شما روی می آورند.


  • ایده شماره ۲ : نگهداری از کودکان

با توجه به اینکه در حال حاضر در آموزش و پرورش کودکان امکان اجرای نوآوری هایی همچون فعالیت روی پرورش خلاقیت آنها، استعداد های آنها و … نیست، و هر خانواده ای علاقه مند می باشد تا فرزند خود را با توجه به استعداد ها و توانمندی هایش به جهت موفقیت بهتر تربیت کند…امکان ارائه این خدمات در زمان خارج از ساعت مدرسه و مهد بسیار رقابتی هست،

نگه داری از فرزندان شما در عصر یا شامگاه: زمانیکه خانواده قصد رفتن به تئاتر، سینما و میهمانی هایی دارند که مناسب کودکان نیست ،هم از آنها نگه داری می شود و هم آموزش های خوب می بینند که باعث تقویت ارتباط با مشتری (خانواده) شده و بسیار رقابتی می باشد و جای رشد فراوان دارد.


  • ایده شماره ۳ : مزون لباس حیوانات

همان گونه که شاهد هستید در شبکه های اجتماعی، حیوانات خانگی هم برای جشن های هالووین و … با لباس های بامزه در مراسم شرکت می کنند، با توجه به اینکه در ایران نیز داشتن حیوانات خانگی رو به رشد هست، امکان ورود به این کسب و کار بسیار موفقیت آمیز پیش بینی می شود.

فروش به صورت آنلاین، حضوری و تحویل در محل، گرفتن سفارش و داشتن انواع مدل، ارسال خیاط به محل جهت اندازه گیری،…


  • ایده شماره ۴ : امکان طراحی تم تولد (-Theme- مد جدیدی ) برای حیوانات خانگی…

با توجه به اینکه حیوان خانگی در بسیاری از خانواده ها به عضوی از خانواده تبدیل شده است، این روزه برای آنها جشن تولد می گیرند و اطاق مشخصی در منزل دارند و … شما می توانید برای مراسم تولد آنها برنامه هایی را در نظر بگیرید و خدمات ارائه کنید از جمله تم تولد.


  • ایده شماره ۵ : ماساژ در محل

با توجه به نحوه زندگی های جدید (Life Style) گرفتگی عضلات، رگ به رگ شدن و عوارضی همچون واریس پا، گردن درد و … بسیار معمول شده است و با توجه به وقت های بسیار کمی که افراد دارند…!

شما می توانید با هماهنگی با ماساژورهایی که دارای مدارک رسمی از فدراسیون می باشند برای رفع سردرد و انواع میگرن، گرفتگی عضلات و درد های مفصلی و کوفتگی های ناشی از شرکت در نمایشگاه و ایونت ها و … بهبود گردش خون، رفع استرس و … چنین خدماتی را ارائه کنید.


  • ایده شماره ۶ : خدمات نظافت بعد از میهمانی و جشن ها

بیشتر خانواده ها در حین میهمانی افرادی را دارند که برای پذیرایی و شستشو ظروف به آنها کمک می کنند، اما پس از میهمانی اصولاً کارهای بسیار زیادی باقی می ماند، از قبیل نظافت کف ساختمان، جا به جایی دکوراسیون که مناسب با میهمانی تغییر کرده بود و…

با ارائه خدمات نظافت تخصصی بعد از میهمانی که شامل نظافت تمامی اسباب و وسایل منزل، جابه جایی و تغییر دکوراسیون که همراه با نظر یک طراح داخلی صورت می گیرد، می توانید هم منزل خود را تمیز کرده و هم چیدمان دکوراسیون خود را با نظر یک طراح داخلی تجربه کنید.


  • ایده شماره ۷ : نگه داری از حیوانات خانگی در زمان مسافرت و …

یکی از دغدغه های افرادی که حیوان خانگی دارند، مسافرت های خارج از کشور، حتی مسافرت های داخلی می باشد. همانطور که می دانید اهمیت حیوان خانگی فراتر از این هست که فقط یکی به آنها غذا دهد. نیاز به توجه، مهربانی و صحبت کردن در روز برای آنها مهم می باشد.

با نگه داری از حیوانات خانگی به روشی بسیار متفاوت، ارسال ویدئو از شرایطی که حیوان در آن به سر می برد، فردی که در حال صحبت کردن و مهربانی به او هست و غذایی که برایش آماده کرده اید، صاحبان آن را بسیار خرسند خواهید کرد و امکان لذت بردن از سفر، میهمانی، تئاتر، سینما و … بدون نگرانی را برایشان فراهم می آورید.


  • ایده شماره ۸ : راه اندازی وب سایت مشاوره سرمایه گذاری

در ایران، تعداد زیادی از مردم هستند که سرمایه های خرد و کلان در اختیار دارند و اصولاً دنبال بهترین روش برای سرمایه گذاری امن هستند و همواره در تلاش برای کسب اطلاعات درست و هدایت سرمایه خود به روش های کم ریسک.

می توانید وب سایتی را طراحی کنیم که تمامی صاحب نظرات این حوزه را برای مصاحبه دعوت کنید و نظرات آنها را در این وب سایت به نمایش بگذارید، سرمایه گذاران را متقاعد کنید که وب سایت شما مرجع مناسبی برای کسب آخرین اخبار در این حوزه می باشد و پیشنهاد عضویت به آنها دهید، با پارک های علم و فن آوری شهر های مختلف در تماس باشید و آخرین دست آورد های آنها را اطلاعرسانی کنید و خلاصه پلی باشید بین سرمایه گذار و ایده های ناب داخلی و هم از طریق سهم از منافع و هم از طریق آگهی در وب سایت کسب درآمد کنید.


  • ایده شماره ۹ : برگزاری تولد کودکان

با توجه به علاقه مندی زیاد کودکان امروز به شخصیت های کارتونی اسپایدر من و السا و آنا و … و اینکه اصولاً اگر هم در بازار لباسی از این شخصیت ها باشه فقط برای صاحب تولد هست، فضا برای برگزاری تولد هایی که کودکان شرکت کننده در آن بتوانند لباس شخصیت های کارتونی مورد علاقه خودشون و بپوشن باز هست. و علاقه مندی و پتانسیل بسیار بالایی دارد

برگزاری مراسم تولد کودکان با انتخاب کارتون و انیمیشن مورد نظر، هماهنگی لباس های شخصیت های موجود در آن و ایجاد فرصتی که کودکان شرکت کننده هم بتونن از لباس ها استفاده کنند و عکس های فراموش نشدنی تهیه کنند.
همچنین کیک تولد هم از پیش هماهنگ شده و با طرح هماهنگی از انیمیشن آماده شده است. برگزاری این مراسم از لحاظ سود آوری و خلاقیت بسیار جا برای فعالیت داشته و می توان با نو آوری در آن همیشه در اوج بود.


  • ایده شماره ۱۰ : اجاره لباس مناسب مراسم، جشن ها و انواع رویداد

اجاره کردن خودرو در تهران تا حدی معمول شده است ولی برای انواع پوشاک مناسب برای میهمانی ها ،جشن ها، رویدادها، نمایشگاه و مراسم های رسمی هنوز خدماتی ارائه نشده است و با توجه به افزایش قیمت ها می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار باشد، چرا که تنوع و نسبتاً برند پوشیدن در ایران و خصوصاً تهران بسیار حائز اهمیت می باشد و زمانیکه به یک ایونت چند روزه دعوت شده اید، لباس به اندازه کافی برای پوشش تمام روزها در دسترس نیست

می توانید با خدمات پوشاک لوکس اجاره ای ،همیشه در تمامی مراسم ،برند بپوشید، متنوع و بسیار شیک پوش باشید و نگران ست کردن، آماده بودن، کهنه نبودن و تکراری نبودن نباشید و در رویداد مد نظر بدرخشید.


  • ایده شماره ۱۱ : تولید ابزار برای خلاقیت در تزئین هندوانه

با توجه به تکراری بودن نوع خوراک هندوانه ،می توانید از انواع وسایلی که با خلاقیت طراحی شده اند استفاده کنید و پذیرایی زیبا تری را فراهم کنید.

تولید انواع ابزار برای تزیین هندوانه جهت پذیرایی و همراه با خلاقیت می توانید متناسب با میوه های دیگر نیز تولیداتی را طراحی و به فروش برسانید.


  • ایده شماره ۱۲ : نگه داری از سالمندان در حال درمان

با توجه به ترکیب جمعیتی ایران تعداد افراد مسن قابل توجه خواهد شد، و در کنار آن از لحاظ فرهنگی نیز تغییراتی که رخ داده، خانواده ها خیلی مشتاق زندگی با بزرگ تر ها نیستند.
در همین حال خانواده هایی هستند که فرزندانشان در خارج از کشور هستند و آماده هستند تا برای خدمات خوب هزینه خوبی هم پرداخت کنند.
سالمندان در حال درمان اصولاَ نیازمند پرستارتمام وقت هستند که منصفانه و محترمانه با آنها رفتار نماید.

راه اندازی مجموعه ای که قابلیت ارائه خدمات خوب ۲۴ ساعته با مدیریت بسیار دقیق که باعث رضایت مشتری (فرزندان سالمند) باشد از آینده بسیار خوبی برخوردار می باشد.


  • ایده شماره ۱۳ : ارائه خدمات همراهی به سالمندان

بسیاری از سالمندان هستند که از لحاظ سلامتی در وضعیت خوبی هستند، ولی به دلیل اینکه فرزندانشان اینجا نیستند بسیار تنها هستند، هم صحبتی با این افراد بسیار خوش آیند هست و بر رضایت مشتری می افزاید.

مجموعه ای که بتواند از دانشجویان یا افرادی که زمان آزاد دارند استفاده کند برای هم صحبتی با آنها، همراهی آنها در خرید، قدم زدن و به پارک رفتن و … می تواند زمان این افراد را سپری کرده و از هم نشینی مناسب برخوردار باشند.


  • ایده شماره ۱۴ : تور گردشگری مخصوص سالمندان

با توجه به تنها بودن افراد سالمند و نیازمندی های خاص از لحاظ خوراک، محدودیت های فیزیکی که باعث می شود هر مقصدی برایشان مناسب نباشد و اینگونه موارد، می توان تورهایی را متناسب برایشان طراحی کرد.

تور های تهران گردی، یا شهر های نزدیک، مثل دماوند و جاهایی که قابلیت تردد ویلچر را داشته باشد، حتی رفتن به موزه، باغ کتاب و باغ وحش، تئاتر و یا سینما و … نیز می تواند ایده هایی اجرایی باشد که بازار خوبی دارد.


  • ایده شماره ۱۵ : طراح دکوراسیون داخلی منازل

با توجه به اینکه شرکت های وارد کننده و تولیدی داخلی لوازم خانگی به هر ترتیبی از فروش استقبال می کنند، شما می توانید به عنوان طراح داخلی (Interior Designer) در فروش با آنها همکاری داشته و کمیسیون دریافت کنید.
اصولا طراح ها در رویداد ها (Event) های این فروشگاهها شرکت می کنند و با تمامی وسایلی که امکان فروش دارند عکس تهیه می کنند و با قیمت به مشتریان بلقوه خود معرفی می کنند.

با شروع فعالیت به عنوان طراح دکوراسیون داخلی همراه با کمی ذوق و سلیقه، بدون سرمایه می توانید شروع کنید و با معرفی محصولات مناسب موجود در بازار و فروش آنها از درآمد مقبولی بهره مند گردید. و با روشهایی که در آچارهای پولساز می آموزید، مشتریان خود را با گره ششم پیدا کنید و بی مهابا بدرخشید.


  • ایده شماره ۱۶ : انواع خدمات مبلمان لوکس در محل

با توجه به تحریم ها و عدم سهولت در واردات این نوع مبلمان، شرکتهای وارد کننده، به افرادی که در زمینه تعمیرات تجربه دارند و از آن مهم تر از آداب و معاشرت بالایی برخوردار هستند، نیاز دارند.
اصولا در هنگام جابه جایی و اسباب کشی نیاز هست تا مبلمان ها به صورت جداگانه پس از جدا شدن قطعات به محل جدید انتقال یافته و مجدد نصب شوند که بسیار حساس و پیچیده ای هست.
تعمیرات قسمت های مکانیکی و الکترونیکی مبل ها نیز از حساسیت بالایی برخوردار می باشد که گونه خاصی از تخصص را می طلبد.

انواع خدمات مبلمان برند های اروپایی در محل، از جمله جا به جایی با گارانتی، تعمیرات و نگهداری


  • ایده شماره ۱۷ : داستان های صوتی برای کودکان

امروزه پدر و مادر ها با مشغله فراوان توانایی تعریف کردن داستان برای کودکان خود را ندارند!!! در زمان های قدیم، بسیاری از آموزش های فرهنگی و اخلاقی از طریق داستان های شبانه به کودکان به صورت غیر مستقیم آموخته می شد (همه ما داستان های مادر بزرگ ها را به خاطر می آوریم) و جای آن در زندگی کودکان ما با گوشی، تبلت و دستگاه های بازی و … پر شده است.

راه اندازی وب سایت یا اپلیکیشنی جهت ارائه مفاهیم فرهنگی، تاریخی و تربیتی ایرانی، با صداهای جذاب برای کودکان از طریق داستان های آنلاین کودکانه با مطالبی از کتاب های مفاخر و مشاهیر ایرانی، هم با بازار مناسبی رو به رو می باشد و هم پتانسیل استفاده از تبلیغات مرتبط با کودکان برخوردار می باشد.


  • ایده شماره ۱۸ : تولید محتوی جهت افزایش بازدید از وب سایت

با توجه به رواج کسب و کار در فضای مجازی (اینترنت)، تمامی کسب و کار ها، نیازمند دیده شدن هستند و برای حضور در صفحه اول گوگل و گزینه های ابتدای آن رقابت قابل توجهی انجام می شود.
در صورتیکه از توانایی نوشتن برخوردار باشید این بازار می تواند با کمی مطالعه برای فعالیت شما بسیار مناسب باشد، مخاطب اولیه شما شرکت های ارائه دهنده خدمات SEO می باشد و پس از اینکه خودتان توانستید این مهارت را بیاموزید می توانید وب سایت شخصی خود را برای تولید محتوی داشته باشید.

محتوی مناسب در راستای استراتژی SEO کسب و کار به جهت دیده شدن وب سایت شما در جستجو های مرتبط با موضوع فعالیت. ایجاد جذابیت در مطالب با هدف متقاعد سازی مخاطب به انجام خرید در وب سایت شما.


  • ایده شماره ۱۹ : ادمین شبکه های اجتماعی (کانال تلگرام)

علی رغم اینکه در حال حاضر تلگرام در کشور عزیزمان فیلتر می باشد، اما هنوز تعداد کسب و کار های زیادی هستند که در این شبکه اجتماعی بسیار فعال هستند و بخش زیادی از مشتری های خود را جذب کرده و تعامل بالایی با آنها دارند.
این شبکه اجتماعی به واسطه قابلیت هایی (انواع ربات) که دارد، امکان ارتباط مؤثر با مخاطب (انواع نظر سنجی، انواع بازاریابی، انواع تولید محتوی) را بسیار افزایش داده و شما به راحتی می توانید بازخور های قابل توجهی را از مخاطبین خود دریافت کرده و بر اساس آن برای سازمان خود، ارائه محصول جدید، بازخور محصول جدید ارائه شده و مواردی که می تواند شما را در تصمیم گیری های مختلف کمک نمایید.

ادمین کانال تلگرام (با استفاده از انواع ربات، افزایش مخاطب، ارتباط مؤثر با مشتری و تبدیل آن به مشتری وفادار، راه اندازی انواع کمپین های تبلیغاتی و …)


  • ایده شماره ۲۰ : ادمین شبکه های اجتماعی (اکانت اینستاگرام)

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب است که در کشور ما نیز از جایگاه بسیار خوبی برخوردار می باشد.
با قابلیت جدید اکانت تجاری که توانمندی قابل توجهی را در اختیار کسب و کارها می گذارد می توانید به راحتی (در مقایسه با تخصصی بودن وب سایت) رفتار مخاطب خود را تجزیه و تحیلیل کرده و بهترین استراتژی و محتوی را بر اساس نیاز بازدید کنندگان منتشر کرده و بیشترین تعامل را با آنها برقرار کرد که باعث چابکی سازمان شده و اثر بخشی آنرا افزایش می دهد.

ادمین ایستاگرام (افزایش آگاهی از برند -Brand Awareness-، طراحی انواع کمپین های فروش، طراحی و برگزاری انواع مسابقه، دیجیتال مارکتینگ و…)


  • ایده شماره ۲۱ :گرافیست (تهیه عکسهای مناسب و با کیفیت برای شبکه های اجتماعی)

با توجه به اهمیت فعالیت و حضور در شبکه های اجتماعی و همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده که نشان دهنده نحوه تاثیر گذاری فوق العاده عکس در مقایسه با متن می باشد، گرافیست ها می توانند یکی از نقاط قوت یک شرکت در نحوه حضور در شبکه های اجتماعی باشند و آمار بازدید آنها بسته به کیفیت، جذابیت و تناسب عکس ارسال شده با محصولات افزایش می یابد.

گرافیست حرفه ای جهت تولید عکس های خلاقانه، با کیفیت و متناسب با موضوع محتوی تولید شده برای شبکه های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام، لینکد این، فیس بوک، گوگل پلاس و …) شرکت های کوچک و متوسط و بزرگ.


  • ایده شماره ۲۲ :موشن گرافیست

بر اساس تحقیقات انجام شده، جذابیت ویدئو بسیار بیشتر است از عکس و همانطور که شاهد هستیم، بیشتر شرکت ها تلاش می کنند تا با ایجاد محتوی ویدئویی افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی خود را رقم بزنند.
در عین حال پیام خود را به بهترین نحو، هزینه مناسب تر از ساخت فیلم و جذابیت قابل توجه آن به مخاطب خود می رسانند.

موشن گرافیست، سناریو مناسب تبلیغ محصول/خدمت یا برندینگ شما، اجرای قوی و تهیه فرمت های مناسب برای شبکه های اجتماعی متفاوت شما (اینستاگرام، تلگرام، لینکد این و …)


  • ایده شماره ۲۳ : فروش آنلاین محصولات ارگانیک

همانگونه که در سوپرمارکت ها و مال ها مشاهده می کنید، تولیدات مواد غذایی اکثرا صنعتی شده و رفته رفته ارزش محصولات ارگانیک (طبیعی و بدون استفاده از کود های شیمیایی …) در حال افزایش می باشد. در صورتیکه ارتباطات مناسبی در زمینه تهیه اینگونه مواد غذایی دارید، داشتن فروشگاه اینترنتی که با اولین فروش های خودش اعتماد مخاطبان را بابت کیفیت محصولات جلب خواهد کرد، بسیار پیشنهاد می شود.
از مزایای آن می توان به گرفتن سفارش اشاره کرد چرا که با توحه به طبیعی بودن آن نمی توان تولید را به معنی صنعتی گسترش داد، در نتیجه افراد می آموزند که باید پیش خرید انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک، با ارتباط مستقیم از زمین کشاورزی به دست مشتری، کیفیت بالا، کاملاً طبیعی، سفارش محدود، تحویل در محل…


  • ایده شماره ۲۴ : کافی شاپ سیار

با توجه به اینکه تمایل جامعه به سمتی می رود که خودرو های مختلفی جهت ارائه خدمات خوراکی با عنوان غذای خیابانی مشغول به فعالیت در سطح شهر هستند و خیابان سی تیر این فرهنگ سازی را رواج داد.
فضای خوبی برای نوآوری در آن فراهم آمده است. می توان به واسطه عدم امکان تحویل محصولات نوشیدنی داغ در محل توسط کافی شاپ های رایج، از این خصلت استفاده کرد و انواع نوشیدنی را در کمترین زمان ممکن درب منزل مشتری تهیه و با کیفیت بالا، داغ و مطلوب به آنها ارائه کرد و یا از رویدادهایی همچون تعطیلی سینما، تئاتر، پخش مسابقات فوتبال در فضای عمومی شهر و … هم بهره برد.

کافی شاپ سیار، سریع، با کیفیت، در محل و زمان مورد نظر شما، مقرون به صرفه، پذیرایی با کیفیت و مطلوب


  • ایده شماره ۲۵ : تولید کود از برگ درختان

با توجه به اینکه این منبع، یعنی برگ درختان در یک مقطع از سال به صورت وفور یافت می شود، میتوانید به عنوان مواد اولیه رایگان جهت تهیه کود طبیعی از آن استفاده کنید.
به این منظور دستگاه ساده ای را جهت خرد کردن برگ درختان به کار برید و سپس در کیسه های مختلف برای مدت چند ماه از آن نگهداری کنید تا ترکیبات آن به شکل کود در آمده و قابل استفاده می باشد.

تحویل کود تهیه شده از برگ درختان به صورت کاملاً طبیعی در محل مورد نظر شما


  • ایده شماره ۲۶ : دوخت لباس انواع مبل

با توجه به افزایش چشمگیر هزینه ها، لزوم مواظبت از وسایل منزل بیش از پیش احساس می شود، در نتیجه در هر منزلی شاهد مدل های مختلفی از روش های نگهداری از مبلمان هستیم، بعضی با پوشاندن آن با ملحفه های موجود و اکثر مردم با لباس هایی که به عنوان (Cover) شناخته می شود، این کار را انجام می دهند.

دوخت لباس مبل با انواع پارچه های مرغوب، روکش های شفاف پلاستیکی با کیفیت خوب، قابل استفاده در حضور میهمان و … با اندازه گیری در محل و انتخاب مدل و رنگ پارچه


  • ایده شماره ۲۷ : آموزش والدین فرزند تازه متولد

همانگونه که می دانید، در زمان های گذشته این آموزش ها توسط بزرگان فامیل به جوان تر ها ارائه می شد، اما الان هم جوانتر ها آموزش بزرگان را قبول ندارند و هم بزرگتر ها نیز به واسطه اینکه خودشان یک الی دو فرزند بیش نداشته اند، چیز خاصی به خاطر نمی آورند، و والدین فرزند تازه متولد شده دست به دامن اینترنت شده و از هر منبع درست و نادرستی برای فرزند خود نسخه می پیچند.

اموزش چند روزه برای والدین قبل و بعد از متولد شدن.
ارائه موارد بسیار مهم برای نحوه رو به رو شدن با شرایط جدید، نحوه درست خوراک، خواب، ورزش های مناسب، آگاهی مرد خانواده از تغییرات روحی که در همسر رخ می دهد و … برای قبل از تولد
ارائه موارد بسیار مهم در نگهداری از فرزند، جا به چایی او، موارد اصولی تربیتی که از همان لحظه باید رعایت شود و خدمات حمایتی به دلیل کم خوابی های مادر…


  • ایده شماره ۲۸ : دوخت لباس کودک با قیمت مناسب

همانطور که می دانید لباس نوزاد و کودکان بسیار گرانقیمت هست و در عین حال مدت زمان استفاده از آن بسیار کوتاه میباشد و بسیاری از موارد حتی لباس تن نوزاد نمی رود و از تن اون کوچک می شود.
در صورتیکه پارچه با کیفیت مناسب و قابل استفاده برای لباس نوزاد به میزان بالا تهیه شود که در هزینه توجیه ایجاد کند و در یک سایز سری دوزی شود.

لباس نوزاد، با کیفیت ،در دو رنگ (به طور مثال) با قیمت فوق العاده مناسب، تحویل در محل، ضمانت بازگشت در صورت عدم رضایت ظرف ۲۴ ساعت


  • ایده شماره ۲۹ : استخدام منابع انسانی برای شرکت ها

با توجه به اینکه در سطح جامعه شاهد هستیم که کارجویان از نبود کار گلایه دارند و شرکت ها از نبود فرد متخصص برای انجام امور مورد نیاز آنها، با حرفه ای شدن روی موضوع کلاس آچارهای پولساز و کتاب پنج نقطه قوت خود را بشناسید، در زمینه شناسایی افراد بر اساس ۳۴ فاکتور، می توانید به افراد مشاوره دهید که به دنبال چه نوع کاری بروند و همچنین به شرکت ها مشاوره دهید که این فرد با این مشخصات و تخصص می تواند بهترین گزینه برای شما باشد و بر اساس آن قراردادی که با فرد از قبل تهیه شده است، درصدی از حقوق وی را به عنوان نتیجه کار دریافت کنید و جلسات مشاوره ای شما هم که مبلغ خودش را دارد.طراحی وب سایتی که استعداد های افراد را مشخص می کند و شغل متناسب با توانمندی های آنها را به آنها معرفی می کند و همچنین منابع انسانی مورد نیاز شرکت ها را با بررسی استعداد های افراد به آنها معرفی می نماید.


  • ایده شماره ۳۰ : دریافت نوبت پزشک به صورت آنلاین با قیمت ویزیت پایین

همانطور که در جامعه پزشکان دیده می شود، با توجه به افزایش تعداد آنها، در بسیاری از مواقع فاقد مراجعه کننده هستند و زمانشان به بطالت می گذرد و دلایل مختلف دارد، در محله ای تازه وارد هستند و یا جوان و بی تجربه هستند و نامی در بین پزشکان ندارند.
امکان بر قراری سیستمی هست که به صورت یکپارچه طراحی می شود و پزشکان می توانند با ثبت نام در آن و ذکر تخصص یا عمومی بودن فیلتر شوند و برای جذب بیمار بر روی قیمت و .. رقابت کنند.

از طریق وب سایت یا اپلیکیشن ما به پزشکان متخصص و عمومی با قیمت مناسب مراجعه فرمایید و در زمان خالی، به صورت آنلاین نوبت ویزیت دریافت نمایید.


  • ایده شماره ۳۱ : کارشناسی آپارتمان برای خرید

با توجه به استفاده از مصالح با کیفیت پایین در بسیاری از ابنیه های موجود، و عدم اعتماد نسبت به وضعیت کیفی ساختمان می توانید گروهی را گرد هم آورید که هرکدام در یک بخش کار کارشناسی را برای شما انجام دهند و در نهایت با جمع بندی تمامی گزارشات افراد، اون واحد را نسبت به کیفیت کلی ارزیابی کرده و نتیجه را به عنوان مشاوره کارشناسی در اختیار متقاضی ساختمان قرار دهید تا با اشراف بیشتر بتواند در مورد خرید خود تصمیم گیری کند.

مشاوره در مورد مقاومت ساختمان، اسکلت، سیستم موتور خانه و قبل از خرید بر اساس نیاز شما جهت تسهیل در تصمیم گیری


  • ایده شماره ۳۲ : خرید فرش دستباف و تابلو فرش به صورت آنلاین با قیمت مناسب

مشخصاً خرید فرش دستباف جزو اقدامات لوکس به حساب می آید ولی وقتی به بافندگان اصلی آن مراجعه می کنیم، مشخص می شود که حاصل دسترنج یکساله خود را به قیمت های بسیار ناچیزی فروخته اند و وقتی به بازار استفاده در شهرهای اصلی می رسد با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه می شود
در صورتیکه امکان ارتباط بین بافندگان محلی شهرستانی که به هر دلیلی با آن ارتباط دارید با مشتری نهایی می توانید هم ارزش افزوده ایجاد کنید و هم فروش خوبی را فراهم آورید. بدون سرمایه می توانید این کسب و کار را راه اندازی کنید.

خرید فرش دستباف با شناسنامه مشخص و عکس از مراحل بافت، با قیمت بسیار مناسب و تحویل در محل.


  • ایده شماره ۳۳ : خرید و فروش فرش ماشینی بدون سرمایه

بر اساس آموزش های آچارهای پولساز، شما با افراد تصمیم ساز در کارخانه جات کاشان فقط ۶ نفر فاصله دارید، از طریق این آموزش ها می آموزید که چگونه با این افراد ارتباط برقرار کنید و یک تخته فرش (که مورد نیاز یکی از نزدیکان، دوستان و یا افرادی که به شما اعتماد دارند) را به صورت چکی خریداری کرده و به صورت نقد باقیمت مناسب بفروشید و شروع کنید به یافتن مشتری هایی که حاضر باشند نیاز خود را به شما بسپارند و … با این روش می توانید به عبارتی پول به سیستم خود تزریق کنید و با گسترش این فعالیت به راحتی به یک فروشنده حرفه ای فرش با مشتریان ثابت تبدیل شوید.
پس از مدتی می توانید وارد حوزه فرش های دست دوم نیز بشوید.

خرید فرش ماشینی با کیفیت، با شرایط مناسب تر از بازار و تحویل در محل


  • ایده شماره ۳۴ : مشاور تغذیه

این تخصص در کشور ما کمتر تخصصی هدایت می شود، بیشتر رژیم های ارائه شده در اینستاگرام، فقط ترجمه ای از یک رژیم غذایی خارجی می باشد که با قیمت نسبتاً گزافی به نفرات مختلف فروخته می شود، شما می توانید با آموزش های آچار های پولساز به روش ناب آفرینی سیستم مشاوره ای را راه اندازی کنید که با ارائه مشاوره آنلاین و بر اساس ثبت نام رایگان کارتان را شروع می کنید و رژیم غذایی را با هزینه مقرون به صرفه به متقاضی می فروشید، و روند رو به رشد فعالیت خود را با فرمول ۵P طی می نمایید.مشاوره رژیم غذایی متناسب با انواع بیماری، لاغری موضعی و کاهش وزن، افزایش وزن برای تناسب اندام و …


ایده شماره ۳۵ : ارائه تمرین های حرکت اصلاحی به صورت آنلاین

با توجه به هزینه های سرسام آور فیزیوتراپی، می توانید از طریق ارائه حرکت های اصلاحی یا ورزش در آب، به متقاضیان در این راستا کمک کنید که قطعاً بازار قابل توجهی از سالمندان، ورزشکاران، افرادی که عمل جراحی انجام داده اند، عارضه هایی که به واسطه پشت کامپیوتر نشینی در مدت زمان طولانی و … را در بر می گیرد

با ارائه تمرین های مناسب حرکت اصلاحی توسط کارشناسان مجرب، از مبتلا شدن به عارضه هایی از قبیل آسیب های مفصلی و … با شرایط مناسب بهره مند گردید و مدت زمان بیشتری را در سلامتی سپری کنید، و الگو های صحیح رفتارهای روزانه آسیب زننده از قبیل کار با کامپیوتر، رانندگی و … را از ما بیاموزید.


ایده شماره ۳۶ :مرکز درمانی مناسب خود را بیابید

با توجه به پیچیدگی اطلاعات پزشکی و انبوه اطلاعات در وبسایت های بیمارستان ها، بیماران اصولا از افراد نزدیک خود نسبت به مراجعه به بیمارستان ها راهنمایی می گیرند.
شما می توانید با فهرست کردن تمامی خدمات بیمارستان ها با توجه به فاکتورهای داشتن قرارداد مراکز با تامین بیمه اچتماعی، نیرو های مسلح و … به متقاضیان این خدمت را بدهید که در زمان مواجه با عارضه یا بیماری خاصی با سرچ در سیستم شما بتوانند مرکز مورد نیاز خود را بیابند.

برای یافتن مرکز پزشکی مورد نیاز خود، از وبسایت و اپلیکیشن ما استفاده نمایید تا با چند کلیک ساده، مراکز خدمات پزشکی که امکان رسیدگی به مشکل شما را با شرایط مد نظرتان دارند، بیابید.


ایده شماره ۳۷ : مشاور املاک

اگر به این نوع کسب و کار بنگرید، هیچ ارزش افزوده ای در آن به مشتری ارائه نمی شود. همه آنها تلاش می کنند که به مالک قوت قلب بدهند که ملک آنها را با بالاترین قیمت می فروشند/ اجاره می دهند و به متقاضی قول همکاری می دهند که با کمترین قیمت و گرفتن تخفیف و … خدمات ارائه دهند.
با آموزش هایی که در آچارهای پولساز می آموزید، می توانید در این نوع کسب و کار علاوه بر خدمات معمول، آنرا به سبک شخصی انجام داده و از طریق نو آوری ها، سود و رضایت مشتری خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهید.

مشاور املاک، رهن، اجاره، مشارکت در ساخت، مشاوره برای انتخاب محله و … به سبک جدید


  • ایده شماره ۳۸ : میوه فروشی

با توجه به رقابت قابل توجه میدان های میوه و تره بار و مغازه های میوه فروشی هر محله، میزان مراجعه مردم به مغازه ها بسیار کاهش یافته است. یک جمله ای هست که می گوید اگر مشتری های شما برای قیمت مناسب تر به مغازه رقیب تو مراجعه کردند، بدانید که هیچ مزیتی به غیر از قیمت مناسب نداشته ای!!!

میوه فروشی، تحویل میوه تازه و با کیفیت درب منزل، آماده ارسال میوه های تزیین شده برای پذیرای از میهمانان، تهیه و ارسال انواع آبمیوه طبیعی درب منزل و طرح های فروش متنوع


  • ایده شماره ۳۹ : مشاوره، طراح و مجری تاسیسات

تاسیسات بیشتر مواقع بدون اینکه با شما ارتباطی برقرار کند، بلافاصله به تفسیر تخصصی نیازمندی شما می پردازد که خیلی هم برای مشتری قابل درک نمی باشد و در نهایت بحث سر قیمت و مدت زمان اجرای پروژه

مشاوره رایگان در مورد تاسیسات ساختمان، امکان طراحی های مختلف بر اساس نیاز مشتری (از لحاظ قیمت، از لحاظ کیفیت، و …) اجرا در کوتاه ترین زمان، تهیه نقشه تاسیسات برای مشتری و لحاظ سؤالات متداول در آن برای مواجه با مشکلات رایج و …، خدمات پس از فروش ۲۴ ساعته و …


  • ایده شماره ۴۰ : راه اندازی آشپزخانه

امروزه به حدی نیاز به کیفیت و تنوع بالاست که انواع کسب و کارها اینترنتی و آشپزخانه های ارزان قیمت هم به رستوران ها و فست فود ها پیوسته اند و هنوز هم جای فعالیت وجود دارد. چراکه خیلی از آنها فقط به واسطه بازار کاری وارد آن می شوند و چون ارزش افزوده ای ندارند، سریعاً از رقابت حذف می شوند.
در این فضا شما شاهد نوآوری بسیار اندکی هستید، یا غذا ها سنتی هستند، یا رستوران خارجی و یا فست فود.
شما می توانید طرح هایی بگذارید که در صورت موفقیت مشتری بتواند یک روز منوی رایگان داشته باشد، یا تنوع را به گونه ای داشته باشید که امکان همراهی با شما در طولانی مدت میسر باشد و …

تحویل غذا در محل، انواع سالاد های رژیمی، انواع ساندویچ با نون های قهوه ای و سالم، انواع غذاهای بدون برنج، انواع غذای سنتی ایرانی (شمالی، جنوبی و…) همراه با منوی رایگان!


  • ایده شماره ۴۱ : گردشگری درمانی

گردشگری درمانی، به واسطه قیمت های بسیار پایین در مقایسه با هزینه های خارج از کشور و کیفیت اجرایی بسیار بالایی که در ایران فراهم می باشد، فرصت بسیار خوبی برای این کسب و کار می باشد.
کافیست بتوانید با دوستان، آشنایانی که در خارج از کشور دارید هماهنگی هایی را انجام دهید و در داخل هم با آژانس هایی که به صورت رسمی مشغول به فعالیت و چند مرکز درمانی هماهنگی لازم برای همکاری را انجام دهید.

انواع خدمات گردشگری: ترانسفر فرودگاهی، هتل، رفت و آمد به درمانگاه، هزینه های درمانگاه، گردش درون شهری، خرید و … با قیمت های فوق العاده مناسب و کیفیت بالا


  • ایده شماره ۴۲ : گردشگری اوقات فراغت

با توجه به اینکه همه افرادی که در این صنف مشغول به فعالیت هستند در چند حوزه، زیارتی، سیاحتی و درمانی مشغول هستند، هنوز این در این قسمت، فضا برای فعالیت بسیار است.
می توانید اپلیکیشنی را طراحی کنید که با تمامی موزه ها، اماکن تاریخی و تفریحی و … در ارتباط باشد و زمانیکه متقاضی در آن سرچ می کند، محل را می دهد و می گوید من در این محل به طور مثال ۳ ساعت وقت آزاد دارم، و اپلیکیشن پیشنهاد می کند که در نزدیکی خود با چه تفریحاتی می تواند زمانش را به بهرترین نحو سپری کند.

اپلیکیشن را دانلود کنید و از امکانات تفریحی اطرافتان مطلع شوید و زمان تلف شده خود را با تفریح و بازدید از مکان های تارخی و فرهنگی به یک زمان به خاطر ماندنی تبدیل کنید.


  • ایده شماره ۴۳ : عطاری

این حرفه سنتی و قدیمی هنوز از جایگاه خوبی برخوردار می باشد و با توجه به شرایط، اقلامی که می فروشد از قیمت های بالایی برخوردار می باشد، اما تمایل جوانان به محصولات عطاری بالا نمی باشد. در صورتیکه بتوانید در بازاریابی و فروش این کسب و کار نوآوری فراهم کنید از کسب و کارهای خوبی به حساب می آید.

عطاری همراه با انواع دمنوش های بسیار مفید و خوشمزه ایرانی، آمادگی عقد قرارداد با کافی شاپ ها و هتل ها و … با شرایط اسنثنایی، مشاوره در محل (برای پرسش و پاسخ های مربوطه) انواع بسته های سلامت و …


  • ایده شماره ۴۴ : قالیشویی

علی رقم وجود رقبای قَدَر در این زمینه، همیشه به خاطر داشته باشید که بزرگی رقیب شما را نترساند، کسب و کارهای بزرگی مثل نوکیا برای مدتی از دنیای کسب و کار به طورکامل عقب افتادند…
می توانید از آشنایان شروع کنید و یواش یواش کار را گسترده کنید، از خود کار خرج خودش کنید و به صورت اصولی با آموزش های #آچارهای_پولساز کار را گسترش دهید

قالیشویی با مناسب ترین هزینه، در کوتاه ترین زمان، با طرح های متنوع ارائه خدمات، ترمیم فرش های آسیب دیده قبل از شستشو، شیرازه دوزی و دور دوزی و…


  • ایده شماره ۴۵ : ارائه خدمات نظافتی

در حال حاضر بازار مناسبی قبل از عید دارد، اما در حالت کلی فرهنگ استفاده از این خدمات رو به رشد هست، بسیاری از شرکت ها از داشتن آبدارچی و نظافتچی به واسطه هزینه های سالیانه اش صرفه نظر می کنند و با ارائه چنین خدماتی در هفته دو یا سه جلسه مراجعه به شرکت آنها و چند ساعت وقت صرف کردن، نیاز آنها را میتواند به بهترین نحو برطرف کند. فقط نیازمند آموزش کارمندان به جهت نحوه حضور، تردد و رفتار در شرکت ها و منازل می باشد

ارائه خدمات نظافتی به جهت کاهش هزینه های سالیانه شرکت، بهترین خدمات، نیرو های زبده و مبادی آداب، رسیدگی مستمر و با سلیقه همراه با دیسیپلین رفتاری، استفاده از وسایل کاربردی و حرفه ای…


  • ایده شماره ۴۶ : ام دی اف کار

این کار بسیار خلاقانه، دقیق، با سلیقه، و با چند دستگاه که پشت یک ماشین جا می شود قابل انجام هست. با توجه افزایش هزینه های تولید وسایل چوبی داخلی، بازار کاری فوق العاده ای دارد.
می توانید به منزل افراد مراجعه کرده و با داشتن مدل های روز و خلاقیت خودتون برای مکان های خاص منازل که بلااستفاده باقی مانده است، دکور، جاکفشی، کابینت، طبقه، میز عسلی، جلو تلویزیونی و… بسازید، البته برای برش اولیه ورق ام دی اف نیازمند مراجعه به یک کارگاه هستید.

منزل خود را با طراحی و محصولات مناسب با زیبا، کاربردی کرده و از بیشتر فضا ها بتوانید بهترین استفاده را نمایید، نیاز به انباری را کمتر احساس کنید، موقع پذیرایی از میهمانان همه وسایل در دسترس شما هستند…


  • ایده شماره ۴۷ : آرایشگری بانوان – مو و ناخن در محل

بسیاری از خانم ها وقت رفتن به آرایشگاه را ندارند، یا زمانیکه نیاز به مراجعه دارند، آرایشگاه وقت خالی ندارد و در بعضی مواقع از کیفیت راضی نیستند… می توان با همراه داشتن وسایل مورد نیاز به منزل مشتری مراجه شود و با کمترین زحمت برای مشتری جهت تردد و … در منزل خودشان با بهترین کیفیت به آنها خدمات دهید.

انواع خدمات رنگ و لایت مو، شینیون، اکستنشن، صافی دائم، و …
انواع خدمات ابرو، اصلاح و قرینه سازی، هاشور ابرو و …
انواع خدمات ناخن، لاک پایه، Nail Polish، تری فری، فایوفری، هفت روزه برق ناخن و … در محل با کیفیت بالا و در زمان مورد نظر شما، همراه با عضویت نقره ای و طلایی و پلاتینیوم


  • ایده شماره ۴۸ : آرایشگری مو ریش و سبیل مردانه

همانطور که میدانید مدهای جدید به نوبت در حال ظهور هستند و می توانید به خصوص در مورد ریش مردانه که نسبتاً رسیدگی روزانه نیاز دارد فعلایت قابل توجهی داشته باشید، یک خودروی ون و مهارت در این زمینه باعث می شود که وقت کم بیارید و به سرعت نیازمند یافتن الگویی برای گسترش فعالیت داشته باشید.

خدمات آرایشی مردانه در محل، محیطی بسیار متفاوت و دوست داشتنی، قبل از خروج از منزل، ظاهر خود را هالیوودی کرده و به جامعه بپیوندید، با مدل های روز، سرعت عمل و دقت بالا…


  • ایده شماره ۴۹ :پرورش ماهی

ماهی همیشه از غذاهای محبوب ایرانیان هست و از مشتری قابل توجهی برخوردار می باشد، اما بحث هاییکه باید برای ورود به این کسب و کار در نظر بگیرید بحث مراقبت از آنها تا مرحله فروش هست و مکان راه اندازی کسب و کار که باید جایی پر آب باشد.
یکی از اصول موفقیت شما پس از رعایت موارد اولیه و لازمه آن، فروش هست، از چه کانالی می خواهید بفروشید؟ مشتری خود را چگونه می یابید؟ از روش Node 6 که در #آچارهای_پولساز خواهید آموخت.فروش انواع ماهی پرورشی، ارسال به تمامی نقاط ایران، ظرف ۲۴ ساعت. با بسته بندی مخصوص و فوق العاده بهداشتی، دارای مدل قراردادی بسیار مناسب برای باشگاهها، رستوران ها و شرکت ها و …


  • ایده شماره ۵۰ : راه اندازی تولیدی

.شما در این دوره می آموزید که چگونه با ریسک خیلی خیلی کم، بتونید بررسی کنید که آیا زدن تولیدی مد نظر شما سود آور خواهد بود؟ آیا در این مسیر موفق خواهم شد؟ آیا ضرر زیادی خواهم کرد و …

باروش های مختلفی که در #آچارهای_پولساز می آموزید از قبیل #ناب_آفرینی، می توانید قبل از اینکه سرمایه گذاری خاصی انجام دهید، ماشین آلات خریداری کنید و موارد اولیه و … ایده کسب و کاری خودتان را محک بزنید و مطمئن شوید که هم شما آماده شروع آن هستید و هم وقتی شروع کردید، سود آور خواهد بود.


  • ایده شماره ۵۱ : مصالح فروشی

این نوع کسب و کار نیز بسیار رو به رشد بود و همانند بقالی که تبدیل شد به سوپر، مصالح فروشی ها هم در حال تبدیل شدن به کلینکی های ساختمانی هستند، سعی می کنند بیشتر مصالح ممکن از نیازمندی های ساختمان را در مجموعه خود داشته باشند تا مشتری به سمت دیگری نرود و سبد کالایی خود را حفظ می کنند.

کلینیک ساختمانی، دارای انواع لوازم اولیه نیاز کارگاههای ساختمانی، بتن، سازه ساختمانی، انواع کاشی، سنگ و سرامیک، انواع آسانسور پله برقی و …


  • ایده شماره ۵۲ : گردشگری – اسکان

با توجه به زیر ساخت های شهر و کشور، هتل های مناسب بسیار کمتر از پتانسیل معمولی مسافر و ای قضیه در مواقع شلوغ سال که تردد به واسطه رویدادی بیشتر به چشم می خورد.
در صورتیکه بتوانید واحد های آپارتمانی کوچک ۶۰ متری و حتی کمتر فراهم کنید و یا واحد های بزرگتری را با بازسازی و طراحی داخلی به واحد های کوچکتر و مجزا تبدیل کنید، می توانید به شرکت هایی که مسافر دائم دارند، یا تردد بالایی دارند، با رزرو تاریخ کرایه بدید که هم شرکت ها با خیال راحت تری میهمان خود را دعوت می کنند و هم شما مبلغ قابل توجهی را به جای اجاره آن ظرف مدت کمتری دریافت می کنید.

کرایه واحد ۳۰، ۶۰ و ۹۰ متری با امکانات برای مسافران خارجی شما، با کیفیت، شیک و در دو حالت سنتی و مدرن طراحی شده است که مطابق میل مشتری شما تحویل می گردد. دارای سرویس مجزای ترانسفر روزانه، تورهای درون شهری و …


  • ایده شماره ۵۳ : اطو در محل

همانطور که شاهد هستید، تعداد قابل توجهی از خشکشویی ها تعطیل شده اند و بخش باقیمانده با راه اندازی سفارش آنلاین، تحویل در محل و … در حال حفظ بازار هستند ولی هنوز که هنوزه نیاز اطو برقرار می باشد. بیشتر خانواده ها زن و شوهر کار می کنند و فرصت بسیار اندکی برای اطوی حجم لباس شسته شده باقی می ماند.
هزینه های خشکشویی هم بسیار افزایش یافته و برای خیلی ها مقرون به صرفه نیست.

اطو در محل، سرویسی هست که پوشاک شسته شده و چروک شما را تحویل می گیرد و در مجاورت منزل شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب اطو زده و تحویل می گردد. از برق افتادن لباس های شما جلوگیری می شود، آستین شما چند خط اطو نخواهد داشت و می توانید بسیار حرفه ای و شکیل بپوشید.


  • ایده شماره ۵۴ : نگهداری از حیوان خانگی شما (سگ)- Dog Walker-

این شغل در ایران هنوز به صورت چشمگیری وجود ندارد، ولی با توجه به تعداد زیاد پت شاپ ها (Pet Shop) و دامپزشکی ها، به زودی این حرفه هم به صورت رسمی برای خود جا باز می کند، همانطور که می دانید سگ ها می بایست دو وعده در روز به پیاده روی بروند و بسیار از خانواده های اصلاً وقت چنین کاری را ندارند یا شرایط محله زندگی آنها اجازه چنین کاری را نمی دهد.

شما می توانید در روز دو وعده ، سگ خود را به ما بسپارید، سگ را در فضای مناسب پارک مانند، تردد می دهیم و کمک می کنیم تا انرژی لازم را صرف کرده و با شرایط مطلوب به منزل برخواهد گشت.
کوتاهی ناخن، معاینه بدن برای شپش و … نیز به صورت رایگان انجام می شود


  • ایده شماره ۵۵ : معلم موسیقی

خوشبختانه بیشتر خانواده ها به ضرورت آموختن موسیقی به فرزندان خود پی برده اند و در حال حاضر به هر شکل ممکن در این زمینه در حال رسیدگی هستند.
کافیست برای این کار بتوانید در مدرسه ای اجرا داشته باشید و رویداد ملی مذهبی را بتوانید همراه با مهارت خود اجرا کنید تا امکان گرفتن شاگر خصوصی فراهم گردد، وقتی شاگرد خصوصی را از مدرسه بگیرید، با خدمات خوب و آموزش مناسب، می توانید برای مدت طولانی مشتریان خود را داشته باشید.

معلم موسیقی، بدون نت، با نت، آهنگ های محلی، آهنگ های کلاسیک، آهنگ های شاد و …


  • ایده شماره ۵۶ : تابلو معرق

از جمله هدیه های ارزشمند هست که امروز ممکن هست در منزل خیلی از افراد مشاهده کنیم و انواع مختلف و حرفه ای دارد و در مدل های ساده هم امکان تولید داره.
با داشتن یک اره مویی، یک گیره و مقداری چوب و مدل یا الگو شما می توانید شروع کنید

تابلو معرق، انواع اشعار زیبا از مفاخر ایرانی همراه با انواع خط، انواع مینیاتور و تصویر افراد و … پذیرفته می شود. از هم اکنون برای هدیه هایی که در آینده می خواهید بدهید، برنامه ریزی کنید!!


  • ایده شماره ۵۷ : نقاشی چهره

در زمان های قدیم بسیار مرسوم بود و خصوصاً در فیلم ها شاهد اطاق هایی هستیم که عکس های بزرگ از افراد خاندان هست، در حال حاضر هم اگر بتوانید با کیفیت خوب و متقاعد کننده چنین نقاشی هایی را بکشید، جزو هدایای فوق لوکس به حساب می آید و مشتری های بسیار خاص خواهید داشت با قیمت قابل توجه

نقاشی انواع چهره، از روی عکس، از روی صورت افراد و به حالت سیاه قلم، رنگ روغن و …


  • ایده شماره ۵۸ : فروش تابلو

بسیار از افراد جامعه به سبک های جدید نقاشی علاقه مندی نشان می دهند و در فروشگاه هاییکه لواز خانگی یا … لوکس، به نمایش گذاشته اند، حتماً یکی دو نقاشی زیبای با سبک های جدید و مدرن را با لوازم موجود ست می کنند تا جلوه زیبا تری را به نمایش بگذارند، در بسیاری از مواقع تابلو ها که فقط در کنار کار هستند بیشتر فروش می روند

تابلو هایی مملو از خلاقیت همراه با استفاده از رنگ های جذاب و متناسب با محیط (برای اطاق منزل: خواب، پذیرایی … برای محیط کار: سالن انتظار، دفتر مدیر عامل و.. به صورت متفاوت) منحصر به فرد و مختص شما


  • ایده شماره ۵۹ : چاپ روی پارچه

به واسطه همین صنعت، تولید مانتو، روسری، لباس شب، انواع شلوار لی و … به صورت بسیار خلاقانه و منحصر به فرد وارد بازارهای خاص شده است.
فقط کافیست تا بتوانید آنرا بیاموزید تا تنها محدودیت شما خلاقیت شما باشد و بتوانید منحصر به فرد ترین لباس ها را برای مشتریان خود تولید کنید.

انواع شلوار لی با برند های معتبر و منحصر به فرد، انواع تی شرت های بی نظیر، انواع مانتو و روسری در سری های محدود با تعداد محدود


  • ایده شماره ۶۰ : پرورش عقرب

با توجه به اینکه وضعیت آب در ایران در حالت بحران هست، بهترین حالت سرمایه گذاری روی کسب و کارهایی هست که به آب فراوان نیاز نداشته باشد. پرورش عقرب کم آب مصرف می کند و غذای آن جیرجیرک و یکسری سوسک هایی هست که پرورش آن در ایران میسر می باشد.
سم عقرب بسیار ارزشمند هست و در داروسازی و پزشکی مصرف بسیار بالایی دارد و بسیار گرانقیمت می باشد. راه اندازی آن نیز سرمایه اولیه نسبتاً قابل توجهی نیاز دارد.
حداقل تعداد باید بالای ۱۰۰ هزار عقرب باشد تا بتوان از آن خروجی حداقل گرفت. هزینه هر گرم فروش سم آن بالای ۱۵۰ میلیون تومان ارزش دارد

پرورش عقرب و صادرات سم آن


  • ایده شماره ۶۱ : پرورش قورباغه گوشتی جهت صادرات

با توجه به اینکه برای پرورش آن با چالش شرعی مواجه خواهید بود اما برای صادرات مشکلی ندارد، این قورباغه ها تا ۵ کیلوگرم وزن می گیرند، و استفاده خوب و تقاضای خوبی برای آن فراهم هست. در مقایسه با مرغ که نهایتا تا ۲ الی ۳ کیلوگرم وزن می گیرد بسیار مقرون به صرفه و نتیجه بخش می باشد.


  • ایده شماره ۶۲ : پرورش جیرجیرک و ملخبه واسطه پروتئین بسیار بالایی که در بدن جیرجیرک و خصوصا پای ملخ هست، می توان با توجه به اینه واردات غذای حیوانات خانگی قدری با مشکل مواجه هست و قیمت های بسیار بالایی هم دارد، به جای غذای حیوانات با قیمت های تمام شده مقرون به صرفه تر تهیه کرد، برای تهیه یک کیلو گوشت گاو ۱۵۰۰ لیتر آب مصرف می شود در حالیکه تهیه یک پروتئین ملخی حدود یک لیتر آب مصرف می کند
    در عین حال گوشت جیرجیرک در موارد پزشکی هم بسیار استفاده دارد.پرورش جیرجیرک و ملخ به جهت تهیه غذای حیوانات خانگی و مصارف پروتئینی غذایی

  • ایده شماره ۶۳ : پرورش ماهی های زینتی

با توجه به اینکه اینگونه ماهی ها بسیار جذاب هستند و افراد زیادی خواهان آن می باشند ، پرورش ماهیان زینتی کاریست که امکانپذیر بوده و برای افرادیکه قدری تمایل به ماهی داشته باشند ایده ای بسیار میسر و در دسترس می باشد.

پرورش ماهی های زینتی و آکواریومی


  • ایده شماره ۶۴ : فروشگاه توزیع مواد پروتئینی

همانند تمامی کسب و کارهایی که در حال حاضر وجود دارد، قصابی نیز یک عرفی دارد و ذهنیت همه ما نسبت به این کسب و کارها را شکل می دهد، در صورتیکه شما می توانید شاگردی داشته باشید که به گوشت ها و … رسیدگی کند، بسته بندی کند و شما فروشگاهی به روز، مدرن و مطلوب را مدیریت کنید، روی برندینگ مجموعه کار کنید و مشتریان را به فروشگاه خود سرازیر کنید، اصل ۱ به ۱۰۰ را بیاموزید و در هم صنف های خودتون نمونه باشید.

فروشگاه توزیع گوشت و مواد پروتئینی با بسته بندی های زیبا و بهداشتی، امکان تحویل در محل، پذیرش انواع سفارش، امکان آماده کردن انواع کباب ترش و خورشتی و …


  • ایده شماره ۶۵ : صادرات انواع سنگ

با توجه به عدم رشد شدید بنزین نسبت به الباقی موارد، هزینه پایین برق به واسه یارانه ای که به آن تعلق دارد در ایران، سنگ خدا روی زمین که هزینه چندانی ندارد، و کارمزد نیروی انسانی که با در نظر گرفتن دلار در واقع الان بسیار کاسته شده و بسیار مقرون به صرفه هست با خرید یک معدن و صادرات سنگ آن، سود قابل توجهی را برای خودتان رقم خواهید زد.


  • ایده شماره ۶۶ : صادرات انواع گیاهان دارویی

با توجه به مشخص شدن ارزش آنها در استفاده به عنوان پایه یکسری داروها، و وفور آنها درایران، به صورت رایگان!!! جزو کسب و کارهای بسیار سود ده می باشد که با هزینه ناچیز نیروی انسانی بدست می آید، کمی مطالعه نیاز هست که از طریق اطاق بازرگانی و مطالعات بازرگانی در دسترس خواهد بود.


  • ایده شماره ۶۷ : ارائه خدمات SEO

همانطور که مشخص هست، فروش اینترنتی رو به رشد می باشد و تقریباً بیشتری سرمایه گذاری ها و استارت آپ ها نیز در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، افرادی که SEO را می دانند و یا قابلیت بهبود در آنرا دارند همانند جایگاه قدیم حسابدار، بسیار در بازار کار جایگاه دارند. چرا که SEO خوب یعنی فروش! و شما می توانید در منزل یا هر شهری ساکن باشید و این فعالیت را برای شرکتی انجام دهید که در شهر دیگری هست!
در صورتیکه بتوانید در این زمینه هر روز بهتر از دیروز شوید، نه تنها امکان بیکار شدن شما به سمت صفر میل می کند ،بلکه هر روز می توانید شاهد پیشنهادات بهتری باشید


  • ایده شماره ۶۸ : فروشگاه ظروف یکبار مصرف

به واسطه مشغله فراوان زوج ها، بسیاری از میهمانی های خودمانی را شاهد هستیم که بعضی از ظروف را به صورت یکبار مصرف استفاده می کنند و در نظافت و شستشوی بعد از میهمانی بسیار مؤثر می باشد، در عین حال تولید ظروف یکبار مصرف هم پیشرفت هایی کرده به گونه با رنگ و تزیین های متفاوت و همچنین تولید ظروف دوستدار محیط زیست قابلیت استفاده شدن در میهمانی ها و حتی استفاده شخصی را فراهم آورده است.
با آموختن تبلیغات درست و پیدا کردن مشتری های مؤثر خود با #آچارهای_پولساز می توانید در این کسب و کار بسیار موفق باشید.

فروشگاه ظروف یکبار مصرف، امکان پذیرایی راحت و با کیفیت با ظروف یکبار مصرف شکیل، تحویل در محل، امکان سفارش آنلاین، دوستدار محیط زیست، با قیمت مناسب …


  • ایده شماره ۶۹ : پرورش زالو

همانگونه که مستحضر هستید، زالو کاربرد درمانی دارد و با توجه به زندگی ماشینی که در حال حاضر بیشتر در سبک زندگی شهر نشینی نمود دارد، باعث عارضه های فراوانی گشته است که در بیشتر مواقع طب سنتی پاسخگوی آن می باشد.
زالو درمانی حتی در خارج از کشور هم رواج دارد و با نام (Medicinal leech) شناخته شده است. انواع بیماری های پوستی، واریس پا، انواع جوش و … کاربرد فراوان دارد و همانطور که می دانید برای بازاریابی آن خیلی دچار مشکل نخواهید بود، چون جاهایی که استفاده می کنند مشخص هستند و استفاده خوبی هم دارند.

پرورزش زالو برای درمان انواع بیماری های پوستی، سردرد ها، واریس پا و …


  • ایده شماره ۷۰ : رستوران نوآور

رستوران های موجود:
– اصولاً در سطح عملکردی با هم در رقابت هستند و خیلی در بحث عاطفی (عناوینی هستند که در #آچارهای_پولساز می آموزید و برگ برنده شما در کسب و کار خواهند بود)، اصولاً فعالیتی را حداقل آگاهانه انتخاب نمی کنند.
– نوآوری در رستوران های ما تقریبا وجود ندارد، یا رستوران سنتی هست، یا فست فود، یا سنتی و یا مربوط به یک کشور مثلا رستوران ایتالیایی و یا …
رستورانی که شما می تونید بزنید و همیشه سر زبان ها باشید این هست که محصولات خود را در لحظه با ۵P برنامه ریزی کنید و در صدر باشید.

رستوران نوآور:

کمتر پیش می آید که موفق شوید منوی تکراری در رستوران شاهد باشید و همیشه به دنبال خلق تجربه جدید برای مشتری هست و هدف آنها سورپراز کردن مشتری در هر بار که منو رو می بینند و هر بار که غذا برایشان سرو می شود، می باشد.


  • ایده شماره ۷۱ : کافی شاپ نوآور

بیشتر مواقع منوهای کافی شاپ ها تفاوت خاصی با هم ندارد، و بیشتر مواقع مزیت رقابتی آنها در محیط، سیگار و قلیان هست و نه بیشتر،
شما می توانید با شیرینی های خانگی بخش شیرینی های خود را تامین کنید و با حفظ تنوع همیشگی در صدر باقی بمانید

کافی شاپ نوآور، با منویی که هر ماه متفاوت کیک های سالم خانگی و برگزاری رویدادهای تولد و … به سبک خاص نوآورانه


  • ایده شماره ۷۲ : برگزاری جشن های مهد کودک ها

مهد ها همیشه دنبال برگزار کردن برنامه های متنوع برای بچه ها هستند، چه زمانیکه خانواده ها رو دعوت می کنند، چه زمانیکه هر رویدادی هست و دوست دارند برای کودکان مراسمی را برگزار کنند که دارای جذابیت بالا باشد.

برگزار کننده بازیهای آموزنده با هیجان بالا برای رده سنی مختلف (مهد)، جشن های ایرانی و آموزش فلسفه تاریخی آنها از جمله بهمنگان و یلدا و … با گروه مجرب اجرایی، موسیقی…


  • ایده شماره ۷۳ : باشگاه ورزشی زنجیره ای

باشگاه های ورزشی کنونی و تمامی کسب و کار ها در یک موضوع با هم در جنگ هستند و آن مشتری هست!!! حال اگر طرح کسب و کاری را شروع کنید که مشکل مشتری نداشه باشد، چه می کنید؟
یک ایده فوق العاده زدن یک باشگاه ورزشی هست که بهتر است از متخصصینی برای مشاوره و گرفتن مربی استفاده کنید که به دنبال پرورش اندام، ورزشهای رزمی و … نباشند. شما باید نرمش هایی را در این باشگاه با مشتریان کار کنید که هدف آن فقط جلوگیری از بیمار شدن افراد هست. چه فیزیکی و چه روحی!!! مخاطب شما کیست؟ شرکت های بیمه عمر و …

با ارسال افرادیکه تحت بیمه شما هستد به باشگاه ما، کمتر نسبت به حمله قلبی ،سکته، عارضه های فیزیکی که برای بد نشستن پشت کامپیوتر و … هست جلوگیری کنید و هزینه های بیمه ای خود را کاهش دهید و سود کنید!!! با آموزش های #ابر_طلایی به سرعت بعد از راه اندازی اولین باشگاه، شعبه بزنید.


  • ایده شماره ۷۴ : طراحی و دوخت لباس برای بانوان سایز بزرگ

بیشتر فروشگاه های لباس از مانکن هایی استفاده می کنند که باریک اندام و استیل خاصی دارند، درصورتیکه همه خانم ها که مثل هم نیستد!!! لباسی که به تن مانکن ویترین زیباست قطعا در سایز های بزرگتر متفاوت دیده می شود. کاری که شما می توانید به عنوان یک فرصت دریابید، بحث طراحی لباس و استفاده از ترکیب رنگ ها به گونه ایکه شکست در چشم ایجاد کند و باعث شود که لباس در تن، با شکست نور باعث شود که به گونه دیگری دیده شود و ظاهر دلخواه فرد را برایش ایجاد کند.

طراحی منحصر به فرد و متفاوت، با استفاده از هنر تاثیر خطوط در دید به همراه دوخت با کیفیت لباس های سایز بزرگ برای خانم ها


  • ایده شماره ۷۵ : فروشگاه آنلاین اجاره وسایل

در حال حاضر بیشتر اپلیکیشن ها برای خرید و فروش هستند و خیلی ارزش افزوده ای نسبت به هم ندارند جز تعداد مخاطب.
شما در این فضا می توانید فضایی را ایجاد کنید تا افراد بتوانند وسایل اضافی که در انبار های خود گذاشته اند را برای اجاره در آن معرفی کنند. اینجوری بسیاری افراد از خرید وسایل بی نیاز می شوند، گروه دوم نیز انبارهای خالی تری دارند و در عین حال درآمد هم کسب می کنند.

فروشگاه آنلاین کرایه کن! هرچیز اضافی را برای کرایه بذار تو این اپلیکیشن و به جای خاک خوردن وسایل، پولش و بخور


  • ایده شماره ۷۶ : تولید کبریت های فانتزی

کبریت جزو وسایلی هست که رفته رفته استفاده نمی شود و در نتیجه برای اینکه مجدد بشود از آن استفاده کرد باید خلاقیتی در آن به کار رود تا ارزش افزوده ایجاد شود و در عین حال حالت نوستالژی داشته باشد، مثل فولکس قورباغه ای که از لحاظ استفاده کردن، ارزشی ندارد و کسی حاضر نیست به عنوان خودرو آنرا خریداری کند ،ولی زمانیکه در رنگ آمیزی و تزیین آن خلاقیت به کار می رود قیمت قابل توجهی برای آن پرداخت می شود.

تولید کبریت های خاص، با طرح های زیبا و متنوع برای کلکسیونر ها، هدیه با کلاس، امکان سفارش چاپ روی آن و…


  • ایده شماره ۷۷ : بستنی فروشی به سبک شما

در این صنعت، کارخانه جات بزرگی وجود دارند که محصولاتشان به دلیل بزرگی کارخانه ها به سختی صاحب نوآوری می شود، بستنی های سنتی که جایگاه خود را دارد و همچنین میوه ای، اخیرا نوتلا که نوعی شکلات هست را با بستنی ها ترکیب کردند و چند نمایندگی از بستنی های دیگر هست و الباقی تغییر خاصی نکرده است.
اگر شما بتوانید در تولید بستنی خلاقیت به خرج دهید و همراه با قالب هایی که به سفارش شما و ارزان قیمت از استارت آپ های ایرانی تهیه کنید و برای هر رویداد بستنی خود را با قالب جدید تولید کنید که کاری بسیار کم هزینه خواهد بود، می توانید مردم را برای دیدن قالب جدید خود دعوت کنید و از طریق شبکه های اجتماعی خودش، برای خودش تبلیغ خواهد کرد.

انواع بستنی های با کیفیت با طراحی متناسب با انواع رویداد، می توانید تم تولد خود را در بستنی های ما بیابید!!! سفارش از شما و اجرا از ما… تحویل در محل


  • ایده شماره ۷۸ : رویداد یاب

اصولاً وقتی مهمان از راه می رسد، برنامه ریزی برای فردا قدری مشکل هست، نمی دانیم که فرد را ببریم به سورتمه تهران یا شهر کتاب، یا … در بیشتر مواقع به نت برگ و تخفیفان مراجعه می کنید ببینید که آیا چیزی متناسب روحیه مهمان شما وجود دارد یا خیر
می توانید با تحقیقات خوب، برنامه کنسرت ها، تئاتر ها، سینماها، رویداد های فصلی که در پارک هایی مثل آب و آتش برگزار می گردد، انواع فروش تابستانه و … برنامه های زنده در مراکز خرید و … را در یک نرم افزار بگذارید تا با یک کلیک، نزدیک ترین رویداد ها را به شما معرفی کند تا بتوانید یا خودتان از فرصت استفاده کنید و یا برای گردش میهمان از فرصت ها با خبر باشید.

اپلیکیشن رویداد یاب، بهترین فرصت های نزدیک خود را کشف کنید، از زمان های هدر رفته خود استفاده کنید و تجربه های شیرین داشته باشید


  • ایده شماره ۷۹ : وکیلِ تو

در کشور ما داشتن وکیل بسیار گرانقیمت هست و اصولاً انقدر به وکیل مراجعه نمی کنند تا مشکل آنها آنقدر بزرگ گردد که دیگر جای مذاکره باقی نگذارد.
مجموعه ای از وکلا را در یک شرکت طرف قرارداد کنید و یک شبکه اطلاعاتی قوی بین آنها برقرار کنید که امکان گرفتن مشاوره بسیار ارزان قیمت گردد، هر کسی که تماس میگیرد، بلافاصله پرونده در مقابل وکیل باز گردد و از سوابق شما با یک نگاه مطلع گردد، در نتیجه می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن راهکار را به شما بگوید و شما بتوانید برای هر حرکت اقتصادی از مشاوره آنها برخوردار باشید و کمتر پرونده ها به دادگاه برسد.

مجموعه وکلای آنلاین، با قیمتی مناسب از مشاوره لحظه به لحظه وکیل تان برخوردار باشید، بدون مشورت با وی آب نخورید، با آرامش کار کنید، زندگی کنید، معامله کنید…


  • ایده شماره ۸۰ : پشتیبان در محل (موبایل)

بحث عدم اعتماد در این حوزه باعث شده که نفرات مجبور شوند حتماً به نمایندگی های خیلی خاص، دوست و آشنا و … مراجعه کنند. با توجه به وفور قطعات، اگر بتوانید همراه با اپلیکیشن و یا تماس های تلفنی از یک روز قبل یا از صبح تا ظهر مشکلات را از مشتری دریافت کنید و با لوازم و قطعات پیش بینی شده همراه با خودروی تجهیز شده به درب منازل بروید و در حضور فرد آنرا تعمیر کنید، از ارزش افزوده ای برخوردار خواهد بود و می توانید مبالغ VIP برای این خدمات دریافت کنید.

تعمیرات موبایل در حضور شما، بدون نگه داشتن موبایل، در صورت عدم امکان تعمیر ،موبایل جایگزینی به شما تحویل می شود و موبایل تعمیر نشده در نزد شما باقی می ماند تا در اولین فرصت تعمیرات آن کامل گردد و مجدد در اختیار شما قرار گیرد…

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *