کتابچه آموزش بازاریابی درونگرا به زبان ساده
اینباند مارکتینگ یا بازاریابی درونگرا به معنای ایجاد راهحلها و فرصتها برای مخاطبان و مشتریان شما است؛ به گونهای که هم روی کسبوکار شما و هم مشتریان تاثیر مثبت بگذارد. در بازاریابی اینباند inboud marketing، مشتریان تنها رباتهایی نیستند که محصول/خدمت باید به آنها فروخته شود؛ بلکه انسانهایی با انواع نیازها و مشکلات هستند و وظیفه کسب وکار شما این است که این مشکلات را برای آنها حل کند.
فلسفه اینباند میگوید که تنها ترغیب کردن مردم به خرید و استفاده از خدمات کافی نیست؛ بلکه باید به آنها کمک و از آنها پشتیبانی کنید.
در بازاریابی درونگرا باید تلاش کنید تا محتوا و مفهوم مناسب را که به صورت کامل برای موتورهای جستجو و شبکههای اجتماعی بهینهسازی شده، با توجه به پرسونای مخاطب ایدهآل، در زمان و مکان درستی به مشتریان بالقوه خود عرضه کنید.
در این نوع بازاریابی مهمترین بخش پیدا کردن محتوای مناسبی است که به خوبی مخاطبانتان را درگیر میکند و آنها را ترغیب میکند تا وارد قیف فروش کسب و کارتان شوند. این اتفاق به مرور زمان و با استفاده از فرستادن پیامهای شخصیسازی شده، ایمیلها، شبکههای اجتماعی و راههای متعدد دیگری که برای تبلیغات وجود دارد ممکن خواهد شد.
فهرست مطالب
- بازاریابی درونگرا با بازاریابی دیجیتال و اینترنتی چه تفاوتی دارد؟
- اصول اینباند مارکتینگ
- ۱- مخاطبان
- ۲- پرسونای مشتری
- ۳- سفر مشتری
- ۴- محتوا
- ۵- تعیین هدف
- روشهای بازاریابی درونگرا را بیشتر بشناسید
- ابزارهای جذب در بازاریابی درونگرا
- بلاگنویسی، راهی تاثیرگذار
- سئو(SEO)، نیازی برای دیده شدن محتوا
- ویدیوها با تاثیری شگفتانگیز
- اینستاگرام مارکتینگ، کلید موفقیت
- تبلیغات هدفمند
- ابزارهای تعامل در بازاریابی درونگرا
- فرمهای استاندارد، بستری برای ایجاد تعامل
- ایمیل مارکتینگ، روشی مهم و کارآمد
- بازاریابی گفت و گو محور، جرقه ارتباط بیشتر
- ابزارهای ایجاد لذت در اینباند مارکتینگ
- محتوای هوشمند، روشی هوشمند برای بازاریابی
- انجام تحقیق و تهیه گزارش، توجه بیشتر به مشتریان
- بررسی بازخوردهای اجتماعی، راهی برای بررسی نیاز مشتری
- تفاوت بازاریابی درونگرا و بازاریابی محتوایی در چیست؟
- چه کسب و کارهایی نیاز به اینباند مارکتینگ دارند؟
- ابزارهای جذب در بازاریابی درونگرا
سپاسگزار می شویم اگر، تجربیات و نکات دیگری درباره موضوع مقاله دارید؛ با ما مطرح نموده و در ویترین قرار دهید.