ویترین
ویترین

دانلود کتاب بازاریابی چریکی

کتابی متفاوت برای افرادی متفاوت!

بازاریابی چریکی چیست؟

بازاریابی رابطه ارزشمندی است که میان شما و خریداران کالا و خدمات شما برقرار می شود.
این رابطه می تواند آنلاین، شخصی، تلفنی، توسط ایمیل، دریک نمایش، در یک آگهی، توسط شنیدن، خواندن و یـا دیدن شکل بگیرد. این رابطه از لحظه ای که مشتری شما را می شناسد تا زمانی که از طرف شما توسط یک بازاریاب چریک زیرک ترغیب می شود ادامه دارد. اما اگر شما یک چریک نظامی هستید، احتمالا بـرای شـما اتفـاق نخواهـد افتاد.

شما آنچه را که چریک ها می دانند، می دانید – شما خودتان را به هر دری می زنید تا مشتری را جذب کنید و نمی خواهید آن مشتری را تحت هیچ شرایطی از دست بدهید. چون تشخیص می دهید که ایـن رابطـه ارزشـمند شـامل همان بازاریابی واقعی است – یک تجربه کامل.

وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب چریک این است که هر لحظه از این رابطه را برای مشتری ارضاء کننـده، آسـان وارزشمند کنید. زمانی که اینگونه عمل کنید، به درستی یک متخصص بازاریابی چریکی خواهید بود.

بازاریابی چریکی عبور از یک نوع بازاریابی بی صاحب به بازاریابی جریان غالب را فراهم آورده اسـت. ایـن روش پیـام خود را از مکانی در کالیفرنیا به اکثر نقاط دنیا رسانده است و به دو دلیل ساده که در ادامه می آید هم کسب و کـار های بزرگ و هم کوچک را شامل می شود:
۱. این روش می تواند یک موضوع پیچیده را خیلی آسان به انجام رساند.
۲. اگر این روش را به درستی انجام دهید همیشه موثر خواهد بود.

بازاریابی، کلیدی برای فروش یک ایده محسوب می شود و از معرکه در رفتن نیست بلکه یک برنامه نجات است. اگر شما یک راه حل خیلی عالی مطرح کنید، بازاریابی آن باعث خواهد شد که راه حل شما به دیگران انتقال یابد.

روزی مردی با سگ خود برای پیاده روی به جنگل رفت. وقتی که مرد به خانه بازگشت چیزی اختراع کـرد کـه اکنون میلیون ها دلار ارزش دارد.

واقعا آن مرد چه چیزی اختراع کرد؟
در طول پیاده روی در جنگل چند خار خشک به لباس مرد چسبیده بود وقتی مرد به خانه بازگشت آنهـا را زیـر میکروسکوپ بررسی کرد و مکانیزمی که آنها از آن طریق می چسبند را کشف کرد. به این ترتیب او زیپ چسبی را اختراع کرد …

اگر شما نیز به بازاریابی چریکی علاقمند شدید این کتاب را بصورت رایگان دانلود کنید و مطالعه بفرمایید.

کتاب بازاریابی چریکی جی کنارد لوینسون پدر بازاریابی چریکی

سپاسگزار می شویم اگر، تجربیات و نکات دیگری درباره موضوع کتاب دارید؛ با ما مطرح نموده و در ویترین قرار دهید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *