ویترین
ویترین

چگونه یک کمپین بازاریابی چند کاناله راه اندازی و اجرا کنیم

چگونه یک کمپین بازاریابی چند کاناله راه اندازی و اجرا کنیم برای ایجاد وفاداری به برند در چشم‌انداز رقابتی امروز، باید مطمئن شوید که در هر جایی که مشتریانتان هستند حضور دارید. یک رویکرد بازاریابی چند کاناله می‌تواند به شما کمک کند پیام مناسب را از طریق کانال‌های ترجیحی مصرف‌کنندگان خود بسازید. شما نیازهای بازاریابی خاص […]

چگونه تقسیم بندی سود می تواند کمپین های بازاریابی شما را تقویت کند

چگونه تقسیم بندی سود می تواند کمپین های بازاریابی شما را تقویت کند به‌عنوان بازاریاب، ما دائماً در تلاش هستیم برای هر کمپین به یک سؤال اساسی پاسخ دهیم: مشتریان ما چه می‌خواهند؟ البته، هر مشتری یک چیز را نمی خواهد. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها مخاطبان هدف خود را تقسیم می‌کنند و بخش‌های […]

رتبه الکسا چیست و چگونه آنرا ارتقا دهیم

راهنمای بهبود رتبه الکسا بسیاری از مردم از ما می پرسند: چگونه می توانم رتبه الکسای خود را بهبود بخشم؟ ما درک می کنیم که این معیار چقدر برای شما و کسب و کارتان مهم است. به عنوان یک معیار عمومی، تبلیغ‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و شرکای بالقوه رتبه الکسای شما را جستجو می‌کنند و از آن به عنوان راهی […]

بهترین محصول برای فروش اینترنتی چیست؟

مدل و نوع خرید کردن امروزه کمی در مقایسه با سال‌های گذشته تغییر کرده است. ترافیک، پر مشغله بودن افراد و … باعث شده تا بیشتر مردم به سمت خرید اینترنتی روی بیاورند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه برای خرید لباس، ساعت و … در ترافیک خیابان‌های شهر بمانند یا به دنبال […]

بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری

بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری؛ خریداران را میخکوب خود کنید هر چقدر هم که محصولات یا خدمات شرکت شما فوق‌العاده باشد، اگر برای آنها تبلیغات نکنید، هیچ‌کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. هدف از برنامه‌ی تبلیغاتی، رسیدن به بیشترین مخاطبان ممکن و جذب مشتریان جدید، با کمترین هزینه است. اگر تبلیغات به درستی […]

آموزش بازاریابی درونگرا به زبان ساده

کتابچه آموزش بازاریابی درونگرا به زبان ساده اینباند مارکتینگ یا بازاریابی درونگرا به معنای ایجاد راه‌حل‌ها و فرصت‌ها برای مخاطبان و مشتریان شما است؛ به گونه‌ای که هم روی کسب‌وکار شما و هم مشتریان تاثیر مثبت بگذارد. در بازاریابی اینباند inboud marketing، مشتریان تنها ربات‌هایی نیستند که محصول/خدمت باید به آن‌ها فروخته شود؛ بلکه انسان‌هایی […]

تبلیغات موثر چیست؟ معرفی ۶ روش تبلیغاتی موثر

تا به حال برایتان پیش آمده که یک محصول جدید و یا کالا و خدماتی که به تازگی به بازار آمده را از روی تبلیغات آن انتخاب کنید؟ یا مثلا اتفاق افتاده که تبلیغات یک خوراکی، یک وسیله یا یک فعالیت جدید، آنقدر شما را به خودش جذب کند که برای تهیه آن اقدام کنید؟ […]

نکاتی برای برای مدرسان و افزایش کیفیت تدریس آنلاین

 ۱. فیلم آموزشی ضبط کنید اگر دانش آموزان شما به اینترنت پرسرعت دسترسی نداشته باشند، ممکن است تدریس آنلاین شما را از دست بدهند و یا با مشکلاتی مانند قطعی تصاویر، ناهماهنگی بین دریافت صدا و تصویر و… مواجه شوند. به‌جای تدریس آنلاین، بهتر است فیلم‌برداری کنید و آن را برای فراگیران بفرستید. در تدریس […]

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی چریکی

دانلود کتاب بازاریابی چریکی کتابی متفاوت برای افرادی متفاوت! بازاریابی چریکی چیست؟ بازاریابی رابطه ارزشمندی است که میان شما و خریداران کالا و خدمات شما برقرار می شود.این رابطه می تواند آنلاین، شخصی، تلفنی، توسط ایمیل، دریک نمایش، در یک آگهی، توسط شنیدن، خواندن و یـا دیدن شکل بگیرد. این رابطه از لحظه ای که […]

راه اندازی یک کسب و کار موفق

چطور یک کسب و کار موفق در ایران راه‌اندازی کنیم؟   کسب و کارم را از کجا شروع کنم؟ اگر موفق نشوم و شکست بخورم چه؟ چطور یک کسب و کار پرسود بسازم؟   این سوالات تنها بخش کوچکی از دغدغه‌های افرادی است که قصد راه‌اندازی کسب و کار خودشان را دارند. قطعا راه اندازی […]